Hobby fotograf

Alla inlägg den 2 december 2017

Av Emma Johansson - 2 december 2017 01:12

Okej jag erkänner jag är jätte dålig på att blogga, men vet lixom inte vad jag ska blogga om sen så är jag inte heller världens bästa på att skriva och formulera mig bra, men har iallafall ett nyårslöfte att börja blogga oftare, men ni kan ju komma med tips om vad, eller varför inte byta bloggportal, eller börja om helt och hållet med bloggen då, men ja som sagt vi får se, nu är det iallafall årets bästa, mysigaste månad, December. Ja jag älskar julen jätte mycket, stämmningen är så mysig. Men nu ska jag borsta tänderna och sova, imorgon ska vi åka och shoppa dom sista klapparna, hare gött.


Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards