Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 22 februari 2018

18. Något som gör mig irriterad

Av Emma Johansson - 22 februari 2018 20:30

1, När en person blir annorlunda för att en annan människa är med.
Alltså till exempel, Jag är med en person och umgås, Så kommer det en kompis till oss och då ändras personen . Hoppas ni förstår vad jag menar? haha.


2, När inte någon kan komma i tid.
Jag hatar att vänta! Så när någon inte kommer i tid när man bestämt en tid så jag får vänta, Det gör mig irriterad!

 

3, När någon tar för givet att jag ska bjuda dom.
Till exempel om jag är ute med folk på krogen, Och så finns det alltid någon som tar för givet att jag ska bjuda dom. Dock så gör jag det för har inte stake till och säga nej haha.
Men det gör mig riktigt irriterad.



4, Folk som lägger sig i mitt liv, Alltså folk som knappt känner mig som kommer och tror att dom kan lägga sig i mitt liv och tala om för mig vad jag borde göra och inte. Det är bland det värsta jag vet.

 

Det var lite saker som gör mig irriterad, men lite kul satt just och gjorde en lista fast saker jag stör mig på och det känns som det var lite samma sak här och på den listan ;) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Av Emma Johansson - Onsdag 31 jan 13:37

1. Jag är lite rädd för mörker men ändå måste jag sova när det är helt mörkt i sovrummet 2. Gillar djur mest de med 4 ben och päls (; 3. Är en riktig godisråtta  4. Gillar inte förändringar 5. Älskar min familj ! 6. Drömmer jätte konstiga d...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards