Hobby fotograf

Alla inlägg den 17 oktober 2018

Av Emma Johansson - 17 oktober 2018 23:52

God kväll
Tänkte ta tag i bloggandet nu men varje gång jag säger det så blir det aldrig av, men man ska inte ge upp, har fått inspo från en gammal vän till mig, har läst hennes blogg men dock så är det gamla inlägg men vem bryr sig, jag har iaf börjat få inspo att börja skriva igen så ja varför inte.
Idag så vaknade jag kvart i sju, sen klockan åkte jag till praktiken och jobbade där och efter praktiken åkte jag till stallet, har ridlektion varje Onsdag, idag hade vi hoppning och tyvärr var båda mina hopphästar dåliga så Tornado fick hoppa in som extra till mig, men klagar inte för det gick jätte bra! Vi hoppade övningen ?blixten? som den kallas på ridskolan. Sen som vanligt åt vi mat och jag åt en kycklingtoast. Sedan åkte jag hem vid halv nio och då gjorde jag det vanliga av mina kvällsrutiner, duch, fruktstund och MacBook. Ja nu ligger jag i sängen och ska sova nu för imorgon är det praktik igen, börjar halv nio.
God natt och sov gott!

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards