Hobby fotograf

Alla inlägg under april 2019

Av Emma Johansson - 27 april 2019 17:04

 

- Jag är sjukt rädd för fåglar

- Jag har lite koncentrationssvårigheter

- Jag är 169cm lång

- Jag kan INTE vifta på öronen

- Jag har varit våldsam lite under min uppväxt

- Jag kan nog bli lätt avundsjuk på personer 

- Ibland tänker jag på självmord

- Jag är envis

- Jag har skärt mig

- Har ganska torr hud 

- Är rädd för mörkret och att bli ensam

- Dricker inte mjölk 

- Har aldrig varit tillsammans med någon 

- Har dåligt självförtroende

- Mobilen är mitt liv

- Har svårt för det sociala

- Är bollrädd x)

- Älskar att spela the sims 

- Har mått jätte dåligt senaste tiden

- Nu mår jag väl ganska sådär


Hahaha jaa, att komma på allt det här tog ett tag -.-'

Av Emma Johansson - 27 april 2019 08:44

 

Förra sommaren i think (;

Av Emma Johansson - 26 april 2019 08:32

 

Kråkan <3

<3

Av Emma Johansson - 21 april 2019 18:39

måste bara skriva ett inlägg till mina fyrbenta kära vänner, för att dom är helt underbara. kan inte tänka mej ett liv utan er! och de är inte vilka hästar som helst. de är dom som betyder allra mest för mej, och kommer alltid stå närmast hjärtat. Anton, Lady, Filip, Figaro och Joya <3

Frost, Don pedro, Falken, Kråkan,Pure gold och Bubblan <3

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards