Hobby fotograf

Alla inlägg den 15 maj 2014

Av Emma Johansson - 15 maj 2014 20:09

Vilken är din favorithästras?Haflinger
Favoritsyssla i stallet? Fodra
Favoritkändis i hästvärlden? Jens Fredricsson. Malin Baryard. Rolf-Göran Bengtsson.
Favorithäst i hästvärlden? Briar
Favoritridlärare? Alla är bra på sitt sätt! :)
Favorit hästarna/ponnierna i ditt liv just nu? Anton <3 <3 <3 <3 <3 <3

Hur många gånger har du ramlat av? 9 gånger tror jag
Har du ridit en hingst? Ja
Har du någonsin blivit jagad av en häst? Nej
Har du vart med om en ridolycka?Nja

Vad har du för färg på dina ridbyxor? Svarta Röda Blåa Gråa Vita Bruna
Har du ridstövlar eller ridskor? Både ock :)
Vad är dina favorithästar för ras? Haflinger
Andvänder du chaps? Ja

Vad har du för storlek på din ridhjälm? Vet ej XD Medium iaf ;)
Hur högt har du hoppat? 85 cm
Hur många priser har du sammanlagt? Vet ej 13 rosetter tror jag
Hur bra tycker du att ditt stall är från 1-10? 10, vingåkers ryttarförening är det bästa stallet/ridskolan som finns! <3 <3 <3
Är hästar ditt liv? Ja det kan man väl säga
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? Nja

 

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards