Hobby fotograf

Alla inlägg under oktober 2023

Av Emma Johansson - 29 oktober 2023 08:49

Klubb : Hammarby
Land : Sverige
Stad : Stockholm
Arena : Tele 2 Arena / Kanalplan
Hemsida : www.hammarbyfotboll.se
Grundat : 1897
Lagkapten : Vet ej killarna för tittar mest när tjejerna spelar och det är Alice Carlsson:) 
Hur länge har du hållit på laget : Är född bajare så ja hela mitt 28 åriga liv ;)


FAVORITSPEL
Favoritspelare : Alla är ju bra men Anna Tamminen, Janogy, Andersson , hade ju Maika också men hon har gått tillbaka till hennes andra lag :( 
Spelare dy mest hatar : Ingen?? 
Ska du åka oh se laget live någon gång ? : Jadå, nästa helg :D 
Vem tycker du skall vara lagkapten : Spelar ingen roll, alla är ju bra :) 

 

Av Emma Johansson - 25 oktober 2023 14:27

Kolla om du är tjej eller kille?

Kille
[x] Du gillar tröjor med luva
[/] Du gillar jeans
[/] Hundar är bättre än katter
[/
] Det är kul när någon gör sig illa
[/] Du hatar shopping
[/] Sorliga filmer suger
[ ] Du har x-box, wii eller liknande spel
[x] Du lekte med leksaksbilar som liten
[ ] Någon gång har du velat bli en brandman
[ ] Du har ett DS, Ps2 eller liknande
[xFotboll, ridsport ibland] Du kollar på sport på TV
[ ] Våldsamma filmer är bra
[x] Du pratar med din pappa för råd
[x] Du har massor av kepsar
[xxxx] Du gillar att kolla på fotbolls matcher
[?] Du tycker det är coolt med baggy byxor
[ ] Du tycker det är knäppt med sovaöverparty med massa folk
[x] Grön, svart, röd, blå eller silver är någon av dina favorit färger
[ ] Du älskar att vara galen utan att bry dig vad folk tycker
[x] Sport är kul
[ ] Pratar med mat i munnen
[ ] Använder boxers

Totalt: 10,5


Flicka

[ ] Du använder läppstift
[/] Du älskar att shoppa
[ ] Du använder eyeliner/kajal/ögonpenna
[x] Du bär färgen rosa
[x] Du går till din mamma för råd
[ ] Du hatar att bära färgen svart
] Du gillar att hänga utanför gallerian

[ ] Du älskar att få manikyr och pedikyr
[ ] Du gillar att bära smycken
[ ] Kjolar är en stor del av din garderob
[ ] Shopping är en av dina favoritsaker
[x] Du gillar inte filmerna Star wars
[x] Du har gått/går i dans eller gymnastik
[ ] Det tar dig ca 1  timmar ( eller mer) att göra dig i ordning
[x] Du har fler än 3 par skor
[x] Du bryr dig om hur du ser ut
[ ] Du gillar att ha klänning när du kan
[x] Du använder tjej underkläder
[x
] Du lekte med dockor som barn
[ ] Du gillar att sminka andra för nöjets skull
Totalt: 8,5

Av Emma Johansson - 21 oktober 2023 18:11

-ALLMÄNT
Namn: Emma
Piercingar: Inga
Tatueringar: Nej, & inte kommer det bli några heller
Längd: 170 cm
Skostorlek: 40? 41? ibland 39 kanske eller?
Hårfärg: Lite rödlätt
Är du kär i någon: Nej, no, nein, njet.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland, ibland inte.
Tänker du på självmord: Ibland.
Tycker andra att du är attraktiv: Det ska man väl fråga andra om, inte mig.
Vilket shampoo använder du: Head&shoulders 2 in 1
Vilken parfym använder du: Någon Britney Spears
Vad är du rädd för: För mycket 
Gillar du att tvätta: Vem gillar att tvätta?
Gillar du Berg-och-Dalbana: Inte längre


-SENASTE
Film du hyrde: Hyr man äns filmer nu?
Film du köpte: Bangkok Hilton på second hand (;
Låten du lyssnade på: So what - Pink
Låten du hade på hjärnan: -
Låten du laddade ner: Minns inte.. Spotify i mitt hjärta!
Personen du ringde: Pappa
TV program du tittade på: Minns nt
Personen du tänkte på: -


-FAVORIT

Mat: Just nu tacos typ och Sushi
Låt: Det går inte att välja, det finns så många.
Sak att göra: Saker som får mig glad!
Sport: Fotboll
Dryck: Cola zero
Kläder: Mina kläder jag har hemma
Film: Kan inte välja
Bil: Mopedbil


-ANTAL

Gånger du varit kär: Vet inte
Gånger ditt hjärta brustit: Några gånger kanske 
Hjärtan brustit på grund av dej: Don't know
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Vet ej 
Ärr du har på kroppen: Vet ej inte så att jag sitter och räknar dem lixom


-SENASTE

Bok du läste: Haha kan inte namnet på den men en bok om Asperger syndrom
Personen du fick mail av: Har inte kollat
Personen du fick brev av: Stockholms läns landsting
Personen du fick sms av: Mamma 
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Förra fredagen?

-ÖVRIGT
Vad har du gjort idag: Varit på kalas:)
Var det kul: Ja
Hur tidigt stiger du upp: Helst inte så tidigt. 
Gillar du att slåss: Nej 
Vad ska du göra ikväll: Kolla youtube
Är du seriös: Oftast och helst inte.
Vad är du allergisk mot: Nötter, pollen
Var har du ont: Ryggen just nu 
Använder du hårspray: Nej 
Kan du stå på händer: Nej 
Favorit serie: Vet ej 
Salt eller socker: Var sak har sin plats...
Gillar du ketchup: Nja men det funkar 
Är du glad nu: Jag är mer neutral
Var du glad igår: Nja 
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Njaej
Vad dansar du till: Musik?
Stockholm är: Sveriges huvudstad
Göteborg är: En stad
Kan du sjunga: Kan jag väl
Mer värt än guld: Lycka
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Hmm vet inte Grekland?
Sparar till: Ja du
Väntar på: Just nu inget
Pålägg som gäller: Smör skinka grönsaker eller ägg
Dagens dryck: Pepsi max

Av Emma Johansson - 10 oktober 2023 08:09

  1. Vad är mitt stjärntecken? Skorpion
  2. Vilken är min favoritkroppsdel? Händerna kanske? 
  3. Vad är det första jag tänker på när jag vaknar? Hur mycket är klockan
  4. Vilken är min favoritfärg? Rosa
  5. Min favoritsport? Fotboll
  6. Vilken typ av kläder gillar jag att ha på mig? Mjukisbyxor och Hoodie
  7. Min favoritmånad på året? Oktober och December ;)
  8. Vad är min favoritmat? Tacos, mammas kycklingsallad, sushi
  9. Vilken är min favoritlåt? Rid mig som en dalahäst hahaha 
  10. Vad är mitt nuvarande jobb? Förskola
  11. Har jag några tatueringar? Nej 
  12. Hur många språk kan jag? 1 och ett halvt x)
  13. Vem är min favoritsångare? Har ingen..
  14. Hur många länder har jag rest till? Thailand, Ukraina, Polen, Turkiet
  15. Var kommer jag ifrån? Sverige
  16. Samlar jag på något? Nej
  17. Vilken typ av bil gillar jag? Moped bil haha
  18. Vilken är min favoritsallad? Cesarsallad & mammas kycklingsallad

Av Emma Johansson - 8 oktober 2023 10:25

Min familj & släkt!

 


Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards