Hobby fotograf

Alla inlägg under mars 2023

Av Emma Johansson - 17 mars 2023 13:57

 

1. Jag gillar att baka 

2. Första flygresan jag gjorde var till Thailand, väldigt långt att åka för att vara första gången men det gick ju bra som tur va :)

3. Jag gillar att titta på Beck filmerna, kan se dom om & om igen haha

4. Jag är livrädd för att gå till tandläkaren

5. Jag vill åka till Grekland någon gång i mitt liv 

Av Emma Johansson - 12 mars 2023 19:46

Sju fakta
Hemstad/ort: Stockholm, Botkyrka
Hårfärg: Asså ja typ lite rödlätt?
Längd: 169-170 ungefär
Ögonfärg: Bruna!!
Humör: Normal 
Vänster eller högerhänt: högerhänt

Tio saker om ditt liv
Har du nånsin varit kär? - Nä 
Tror du på kärlek? -Typ inte
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Nej
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Nja
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Vet ej
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - nope
Har du nånsin tyckt om någon utan att tala om de för honom? - Nae

Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - vene kanske
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - ingen aning
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Vet ej 

Tio saker
Kärlek eller pengar? - Pengar haha 
Vin eller öl? - Inget
Dag eller natt? - dag
One night stand eller förhållande? - Förhållande isåfall
Tv eller internet? - internet
Pepsi eller cola? - Båda(;
Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Romantisk hemmakväll 
Färgfoto eller svartvita? - beror på
Telefonkontakt eller face to face? - face to face.
Bilddagboken eller facebook? - fb 


Nio har du någonsin

Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - njae
Har du nånsin viljat ta livet av dig? ja...
Har du nånsin gjort något du ångrar? - Japp
Har du hoppat bungy jump? - nää 
Har du nånsin varit med i en olycka? - Nja 
Har du nånsin ätit en hel tårta? - nej:o
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Ja..
Har du nånsin gått på bio ensam? - haha nej
Har du nånsin tyckt att världen suger? - ja

Tio  K ä n s l o r
Saknar du någon just nu? - ja!
Är du glad? - Jo
Är du fundersam? - Ibland
Är du uttråkad? - Jo lite
Är du tysk? -  Haha nää
Är du italienare? - Nej 
Är du finsk? - Neej 
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Jaa
Gillar du någon just nu? -ah

Om dig:
Hur mycket är klockan just nu? - 19.49
Namn? - Emma
Hur många barn vill du ha? - 0
Vill du gifta dig? - Nej 
Rullar du spaghettin eller skär du den? - skär tror ja, haha
Har du ätit sushi? - Jaa
Favoritglass? - Olika
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Typ 1 par eller vad man säger
Humör? - Normal 

Fyra Grejjor
Har du någonsin blivit jagad av polisen? - haha ja typ
Har du en hund? - nej
Sover du helst själv eller med någon? -  Själv tror jag
Tror du på spöken? - Nja isåfall på andar


S k u l l e:
Skulle du vilja vara längre? -Nä
Skulle du vilja kyssas nu? - Nej 
Skulle du vilja dricka dig full nu? - nej, 


Kan:
Kan du röra på öronen? - A med mina händer ;)
Kan du slicka dig på näsan? - nope
Kan du kolla i kors med ögonen? - Tror nt det
Kan dina föräldrar lita på dig? - Jo jag hoppas det
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - ja när ja sover?
Kan du va på en fest utan att dricka?- ja kan allt
Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Nej 
Kan du suga? - alltid
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - njaaa, de beror på va de e för affär

Har:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - mh
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? -ah
Har du syskon? - ah
Har du någonsin haft sex med någon? -  Nej 
Har dina föräldrar ljugit för dig? - haha ja tror det 
Har du varit full den här månaden? - Nej 
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - nja liite kanske?
Har du borstat tänderna den senaste timmen? - najj
Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Ja
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - no
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - nej
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - Aldrig haft sex!
Har du ljugit på någon fråga än då? - naaae

Vem:
Vem älskar du? - familj ,vänner osv..
Vem hade du senast sex med? - 
Vem vill du bli full med? -   Mig själv haha nej ingen 
Vem är den bästa artisten/gruppen? - Finns många bra!
Vem pratade du senast i telefon med? - Pappa
Vem är snällast i världen? - Jag :)
Vem vill du prata med? - Ingen 
Vem sov du senast med? - Minns nt
Vem vet allt om dig? - Vet ej riktigt
Vem hatar du mest? - Putin :)
Vem kramade du senast? -  Mamma tror jag
Vem kan berätta allt för dig? - dom som vill?
Av Emma Johansson - 12 mars 2023 14:33

Hej hej bloggen & alla blogg läsare om jag nu har några (; 

Haha nej men jag skrev aldrig igår för jag hann riktigt inte det, men iaf så åkte jag&mamma till en kompis från skolan jag gick på, där vi fick jätte god mat verkligen och en jätte god blåbärspaj till efterrätt! Det var jätte trevligt & kul att träffas för vi hade inte träffats på 3 år tydligen :O men sen åkte vi hem efter några timmar & vi stannade vid en godisaffär och jag köpte godis där haha:D men hemma sen gjorde jag inte så mycket, satt vid datorn och på kvällen sen kollade jag på film. Men nu ska jag snart byta om & sen gå in till servicen och där ska vi laga pizza som vi ska äta idag!=D det ska bli gott&trevligt:) Men vi hörs när jag skriver nästa gång ;) Hare bra! 

Av Emma Johansson - 10 mars 2023 19:39

Jippie, Fredag idag =D Haha nej men veckan har varit super bra, trotts att det blev snö väder igen :( Men jag är också grymt stolt över mig själv, för har faktiskt jobbat hela veckan, okej inte Tisdag då, för det är min lediga dag, men dom andra dagarna:) Haha vet ej vad jag ska skriva? Men ska ta min 8 medicin snart, och sen nattmedicinen som jag inte gillar för jag har fått en ny tablett och ja den hjälper att sova på och så, men har fått lite biverkningar av den :( Men skriver imorgon om jag hinner, vi hörs! 

Av Emma Johansson - 7 mars 2023 08:53

Hästar är några av de vackraste och mest utrycksfulla djur som finns på jorden. Jag älskar att fota proträttbilder, och verkligen försöka genom bilden få fram hästens personlighet.

         


Av Emma Johansson - 1 mars 2023 14:32

När: Jag tror om jag minns att jag började rida när jag var 8 år, eller jag skulle nog fylla 8, självklart har jag ju ridit tidigare, men tycker inte det räknas eftersom det var ponnyridning bara, men 8 år var jag när jag började rida på ridskola.


Varför: Jo för att jag följde med en kompis som red och jag tyckte det såg så kul ut att jag ville börja rida! 

Av Emma Johansson - 1 mars 2023 14:27

 

Han kommer alltid att vara min favorit, oavsett vad! <33

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards