Hobby fotograf

Alla inlägg under april 2023

Av Emma Johansson - 17 april 2023 19:21

1. Min första utomlandsresa var till Thailand och då var jag 10 år i think(?)

2. Jag är beroende av Cola zero/Pepsi max tyvärr..

3. Jag har autism

4. Gillar att kolla svenska deckare

5. Gillar faktiskt alla årstider i Sverige, alla årstider har sin charm eller vad man säger (;

Av Emma Johansson - 16 april 2023 13:21

Lovar du att vara ärlig? jadå:)
Du heter: Emma
Smeknamn: Emmis 
Låt som när du är ledsen sörjer till? Finns några st(:
Beroende av: COLA ZERO
Vad tror folk om dig? det vet jag inte:)
Stämmer det? men det vet jag ju inte?!?!?!
Vad får du oftast komplimanger för? vet ej
Hur imponerar man på dig? Var dig själv bara så:)
Brukar du skratta för dig själv? haha jaaaaa såklart=D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ''    ''
Var bor du? I orten 
Trivs du där? joo nog gör jag det:)
Äger du några converse? nej=)
Brukar du bli för full? neeeeeeej inte det:)
Vad har du för mobiloperatör? Comviq
Är du allergisk mot något? Jo
Hur svarar du i mobilen? HALLÅ?
Vem ringde du senast? Pappa!!
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Allt möjligt ;)
Antal timmar sömn inatt: 9timmar typ:)
Sov du ensam? Jaa
Brukar du komma i tid? Jo
När mår du bra? När jag är med familjen och släkten 
När blev du fotad senast? Hmmm ingen aning
Hur känner du dig nu? Normal/Glad :)
Vanligaste färg på dina kläder? svart:)
Vad tycker du om fötter? Dom är bra att ha men fötter är äckliga ;)
Vad saknar du? Mycket!! 
Hade du en bra kväll igår? jooo
Favoritdryck på morgonen? Jos
Rakar du benen? Ja 
När brukar du oftast gå och lägga dig? Vid 22.00
Är du blyg? Aa
Sysslar du med någon idrott? Ska börja:)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? haha det vet jag inte!
Har du spytt offentligt? Vet ej:O
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Massa saker!! kissa
Är du nöjd med ditt liv? Jo :)
Är du bortskämd? Nej det tycker jag inte

Vad gör du i morgon? Jobba och gå promenad :) och handla kanske 
Vad är det värsta du vet? Hmm 
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det är jäkligt olika!
Vad längtar du till? Ledighet ;)
Har du bra vänner och äkta vänskap? jaaaa<3<3
Vad använder du för shampoo? Head&shoulders
Vad är det finaste du fått? Ingen aning:)
En speciell dag du minns? jag minns många dagar
Hur gammal är du? 27, blir 28 i höst
Tycker du om någon just nu? det är många jag tycker om=D
Gröna eller röda äppeln: gröna
Gillar du golf? Minigolf ja :D
Vilken tid gick du upp idag? Vid halv åtta :O
Har du sovit i din egna säng inatt? ja den underbaraste sängen som finns
Har du strumpor på dig nu? Nää
Är det okej att gråta? klart det är!
När grät du senast? Minns nt
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ja du spara kanske till Ullareds resan ;)
Bär du glasögon eller linser?  nej, solglasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? hahaha nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Vid 9 är klockan ställd ;)
Har du piercing? Nej 
Vill du gifta dig? Nää
Vill du ha barn? Nej
Solar du ofta? Nej 
Är du bra på att laga mat? kan jag inte påstå...
Är du flygrädd? Lite
Hur vig är du? Inte alls vig
Är du musikalisk? nej....
Vad dricker du helst när du är törstig? En kall cola 
Vilken är din favoritglass? Finns många goda glassar:')
Tror du på ett liv efter döden? Ja
Tycker du om sushi? Älskar ;)
Vad äter du helst när du ser på film? Chips
Bor dina föräldrar tillsammans? jaa
Har du tandläkarskräck? Aaa
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Dag ;)
Vilken ögonfärg har du? Bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns? jaa
Biter du på naglarna? Ja
Röker du? bara hasch

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards