Hobby fotograf

Alla inlägg under oktober 2019

Av Emma Johansson - 12 oktober 2019 10:09

Har jobbat hela veckan så det har varit bra på jobbet. Men kan skriva ändå en liten vecko sak.


Måndag; Hemvårdsdag där jag städar och fixar i mitt hem. Sen blev det en fika i Trosa också.


Tisdag: Jobbade, vi åkte till både Gnesta och till Mörkö eller något där vi hämtade hö. På kvällen var jag på fritidsgården.


Onsdag: Jobbade och sen på kvällen gick jag ut med en kompis och åt.


Torsdag; Jobbade och sen på dagen körde jag moppe, inga kommentarer... hann städa också med Jenny.


Fredag: Jobb och sen fredagsmys handling och fredagsmys med idol. 


Lördag idag; Mamma och pappa ska komma vi ska äta tacos och umgås lite.


Söndag: Imorgon vet jag inte kommer nog bara vara en depp dag...

Av Emma Johansson - 9 oktober 2019 18:26

Min syster Sara! <33

 

Av Emma Johansson - 8 oktober 2019 09:25

Visar min outfit sen så kan ni få se! :)

Av Emma Johansson - 5 oktober 2019 10:33

Hejsan :)

Idag ska vi åka till Pålljungshage med boendet. :)

Det ska bli kul, men bloggar nog mer när jag kommer hem för nu måste jag fixa i ordning mig. Ska åka vid 11 ungefär :)


//E

Av Emma Johansson - 3 oktober 2019 20:14

Hej på er!


Idag på förmiddagen och lite på eftermiddagen har det varit en bra dag, men sen efter jag var ute och åt med en på boendet så blev det hopplöst jag blev sur och ja det gick tyvärr sönder en sak. Men vid 11 till 13 var jag på nya dagliga verksamheten där började jag med att borsta 2 hästar, Ina och Bella och sen tog vi ut dom i hagen och sen mockade vi lite, sen åt jag lunch där och det blev fiskpinnar och potatismos, det var gott! 


Nu sitter jag här efter att ha vilat en stund för jag tog en stesolid innan jag vilade för allt var jobbigt då, men nu väntar jag på personalen på att få ta min kvällsmedicin men dom verkar inte komma med den att dom ska krångla hela tiden speciellt vissa.. ibland så är dom jätte noga att jag ska ta den 20.00 och ibland så verkar dom komma senare, men jag struntar i det senare blir det att kolla på familjen annorlunda som jag börjat göra på kvällarna :) 


Ha en bra kväll så hörs vi, hej så länge!

Av Emma Johansson - 2 oktober 2019 10:24

Hej på er och förlåt för att jag inte har varit så aktiv här nu det senaste men har haft fullt upp plus att mitt mående inte varit och är fortfarande inte i det bästa skicket så det är en av anledningarna. Men nu är jag förhoppningsvis på väg tillbaka. Jag hoppas att allt är bra med er. Själv är det sådär med mig men idag ska jag börja på min nya dagliga verksamhet och det har varit blandade känslor runt omkring detta. Men det blir nog bra att komma igång med det istället för att bara gå hemma hela dagarna. Men om ni har frågor så får ni jätte gärna kommentera dom i kommentarsfältet så svarar jag gärna på frågorna. 


Kramar Emma



Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards