Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2019

3 /10 - 19

Av Emma Johansson - 3 oktober 2019 20:14

Hej på er!


Idag på förmiddagen och lite på eftermiddagen har det varit en bra dag, men sen efter jag var ute och åt med en på boendet så blev det hopplöst jag blev sur och ja det gick tyvärr sönder en sak. Men vid 11 till 13 var jag på nya dagliga verksamheten där började jag med att borsta 2 hästar, Ina och Bella och sen tog vi ut dom i hagen och sen mockade vi lite, sen åt jag lunch där och det blev fiskpinnar och potatismos, det var gott! 


Nu sitter jag här efter att ha vilat en stund för jag tog en stesolid innan jag vilade för allt var jobbigt då, men nu väntar jag på personalen på att få ta min kvällsmedicin men dom verkar inte komma med den att dom ska krångla hela tiden speciellt vissa.. ibland så är dom jätte noga att jag ska ta den 20.00 och ibland så verkar dom komma senare, men jag struntar i det senare blir det att kolla på familjen annorlunda som jag börjat göra på kvällarna :) 


Ha en bra kväll så hörs vi, hej så länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Fredag 19 april 18:51


1. Umgås med familjen 2. Hålla på med mobilen 3. Umgås med släkten 4. Lyssna på musik 5. Fota 6. Ta promenader 7. Äta haha 8. Baka 9. Kolla youtube 10. Kolla på film    ...

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards