Hobby fotograf

Alla inlägg under september 2014

Av Emma Johansson - 16 september 2014 16:57

 

Av Emma Johansson - 13 september 2014 22:44

Imorgon ska jag tävla Filip i hoppning, jag hoppas att det går bra och att han inte kommer kasta av mig, för jag känner mig lite rädd.. Men det ska nog gå bra, ska hoppa 40cm och det gjorde vi på ridläger avslutningen och då gick det jätte bra :) Men ska sova snart för jag ska upp tidigt imogon. Hejdå och god natt vi hörs!

 

#hopptävling

Av Emma Johansson - 11 september 2014 22:07

Av Emma Johansson - 11 september 2014 19:59

Din Favorit kaka: Kladdkaka är gott, sen non stop kakor :)

Dem egenskaperna ska en sann vän ha: Snäll, ärlig, rolig, lättsam.

Din dåligaste vana: Biter på naglarna (försöker alltid att sluta..)

Ditt farorit djur: Häst Katt. Hund. Kossor. Grisar. Getter. Tigrar.

Din bästa egenskap: Snäll.

Ditt favoritspel: Skippbo

Det skulle du heta om du inte hette vad du heter:  Vet ej

Din musiksmak: Gillar det mesta

Din högsta önskan: Få jätte mycket pengar varje månad

Det gör du till helgen: Det är olika, men shoppar, tar det lugnt.

Ditt intresse:
Läsa böcker, hästar, datanörda,

Det önskar du att du kunde göra: Trolla

Det skulle jag göra om jag var (tvärtom från det kön du är) Kille/Tjej för en dag: Stå upp att kissa

Det är du bra på: Inget...

Det roligaste som du har varit med om: Vet ej

Det sorgligaste som du har varit med om: Har hänt många sorliga saker i livet

Din favorit parfym: Justin Biebers


Det har du gjort som är lite busigt: Ja du

Det är du rädd för: Tandläkaren, sjukhus,

Det skulle du bjuda kungen på att äta om han kom hem till dig: Plankstek XD

Av Emma Johansson - 9 september 2014 09:02

Ska till vårdcentralen idag, men jag vet inte vad jag ska göra där. Det lär vi nog se sen när jag är där. Hoppas inte jag ska ta någon spruta, för jag hatar sprutor!! Skriver mer sen, bye bye :*

Av Emma Johansson - 7 september 2014 11:17

1. Jag dricker aldrig mjölk

2. Jag är allergisk mot pollen och nötter

3.  Just nu är jag förkyld

4. Ibland blir jag rastlös av att sitta still för länge

5. Jag vill inte flytta utomlands, det är roligare att ha semester utomlands, 

6. Mitt finger är fortfarande konstigt

7. Jag har oftast uppsatt hår

8. Förrut ville jag bli författare

9. Jag har praktik i stallet varje Måndag

10. Har aldrig festat

 

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards