Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 12 mars 2014

Tidfördriv

Av Emma Johansson - 12 mars 2014 17:32

1. Har du nånsin varit kär? - Ja
2. Tror du på kärlek? – Vet inte riktigt

3. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – Säkert
4. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – Nej
5. Har du någonsin blivit kär i din bästavän? – Nej
6. Har du någonsin älskat någon utan att tala om det för honom? - Ja det har jag säkert.
7. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – Nej
8. Har du någongång haft en hemlig beundrare? – Vet faktiskt inte ;)

Fyra grejer
1. Har du någonsin blivit jagad av snuten? -Varje dag
2. Har du en hund? - Nej :(
3. Sover du helst själv eller med någon? - Själv, en stor säng för sig själv, underbart!
4. Tror du på spöken? - Inte spöken för då tänker jag bara på lilla spöket Laban, men andar   

Tio ''Har Du Någonsin''
1. Har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut ? - Nej, man är ju smidig.
2. Har du någonsin velat ta livet av dig? - Ja det har hänt
3. Har du någonsin gjort något du verkligen ångrat? – Självklart
4. Har du hoppat bungy jump? - Nä usch
5. Har du någonsin varit med om en olycka? – Nja
6. Har du någonsin ätit en hel tårta? – Nej skulle aldrig orka.
7. Har du någonsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Mm..
8. Har du någonsin gått på bio ensam? – Nej
9. Har du någonsin gillat någon utan att det vart ömsesidigt? – Ja antagligen
10. Har du någonsin tyckt att världen suger? - Ja

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?
Bruna,blå eller gröna ögon? – Bruna eller blåa
Långt eller kort hår ? – Kort
Lång eller kort ? - Lång!
Charmig eller rolig ? – Båda
Röker eller snusar ? – Helst inget

Vad kollar du först in på det motsatta könet ? – Ansiktet kroppen, sen ser jag väl hur personen är och vad den  har för personligheter.
Hur stor betydelse har kläderna ? - Ja lite

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Fredag 19 april 18:51


1. Umgås med familjen 2. Hålla på med mobilen 3. Umgås med släkten 4. Lyssna på musik 5. Fota 6. Ta promenader 7. Äta haha 8. Baka 9. Kolla youtube 10. Kolla på film    ...

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards