Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2015

19 helt onödiga frågor

Av Emma Johansson - 2 augusti 2015 00:22

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Flisa

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? - Kärlek utan sex
3. Vilken var den senaste filmen du såg? - Johan Falk
4. Har du bra självförtroende? -Nja
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? - Gå ner i vikt
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? - Stänga av datan, borsta tänderna, läsa
7. Beskriv ditt drömutseende.. - En annan gång
8. Skriv namnet på någon du ser upp till - Kommer inte på en enda just nu
9. Någon du har kysst -  Pass

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Tror inte det
11. Den du senast sov över hos - Cajsa
12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Erika och Melinda

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Jaa
14. Vad väljer du, godis eller chips? - Oj just nu inget...
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? - Vet ej

16. Hur uppvaktar man dig? - Med överraskningar
17. Har du rykten efter dig? - Vet ej
18. Din absolut sämsta egenskap? - Att jag stressar hela tiden
19. Din bästa egenskap? - Är oftast en glädjespridare

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Fredag 19 april 18:51


1. Umgås med familjen 2. Hålla på med mobilen 3. Umgås med släkten 4. Lyssna på musik 5. Fota 6. Ta promenader 7. Äta haha 8. Baka 9. Kolla youtube 10. Kolla på film    ...

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards