Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2015

En kulig lista

Av Emma Johansson - 3 augusti 2015 22:56

Jag såg en sånhär rolig lista på en blogg.

 
Allmänt:
Hur många dagar i veckan rider du? 2 dagar i veckan, ibland 4 faktiskt    
Har du egen häst? Nej
Vilket klubb rider du för? Vingåkers ryttarförening
Vad är det högsta du hoppat? 90 cm. 
Vilka/Vem tränar du för? Marie, Kristin och Johannah   
 
 
Ryttare:
Favoritmärke på ryttarsaker?  Kingsland tror jag eller Crw
Hur många hästar har du ägt? Ingen :))
Hur många äger du nu? Ingen :))
Har du foderhäst /har haft? Har haft 1 foderhäst
Har du sköthäst/ har haft? 1
Hur länge har du ridit? Sen jag var åtta år
Har du ridit/rider på ridskola? Ja, gör det fortfarande.
Har du tävlat? Bara klubbtävlingar
Vilka grenar rider du? Dressyr och Hoppning
 
 
Hästen/Hästarna:
Favorithäst/hästarna: Anton <3
Hur gammal är den? 10 år
Hur stor är den? D-ponny
Färg? Fux
Tecken? Vet ej har inte kollt på det XD
Vilka/vilken gren rids den i? Dressyr-Hopp.
Tävlas den? I vilka klasser? Den har tävlat klubbtävlingar i både dressyr och hoppning
Hur länge har du ridit den/ägt/hyrt den? Vet ej haha
 
 
Foder:
Vad äter hästen? Havre, Hösilage, Miniraler och lite morötter och äpplen då & då kanske hästgodis ibland
Favorit godis? Morötter tror jag
Värsta godiset? Vissa hästgodisar
Är hästen tiggig? Nej ;)
 
 
Utrustning:
Märken på...
Ridskorna/stövlarna/chaps: Crw
Ridbyxorna: Crw, John Whitaker
Tröjorna: Olika
Jackan: Crw, sen vet jag inte haha
Hjälmen: Lamicell, John Whitaler
Kavajen: Crw      
Tränset: Från Hööks
Sadeln: Ingen aning faktiskt haha.
Täcken: Vet ej  
Benskydd: Höök
Benlindor: -
Schabrak: Hööks när han har mina, annars vet jag inte
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Fredag 19 april 18:51


1. Umgås med familjen 2. Hålla på med mobilen 3. Umgås med släkten 4. Lyssna på musik 5. Fota 6. Ta promenader 7. Äta haha 8. Baka 9. Kolla youtube 10. Kolla på film    ...

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards