Hobby fotograf

Alla inlägg den 18 augusti 2015

Av Emma Johansson - 18 augusti 2015 00:43

Jag brukar oftast läsa deckare eller hästböcker, men jag gillar att läsa ganska många olika böcker, men mest deckare och hästböcker! :)

 

Av Emma Johansson - 18 augusti 2015 00:28

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Flisa kanske

2. Vem avslutade ditt senaste förhållande? - Han.

3. Vilken var den senaste filmen du såg? - Beck

4. Har du bra självförtroende? - Helt ok.

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? - Vara med min babes.

6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? - Stänga av datan, borsta tänderna, sova.

7. Beskriv ditt drömutseende.. - Vältränad kropp & en snygg bränna.

8. Skriv namnet på någon du ser upp till - Hmm jag vet inte faktiskt.

9. Någon du har kysst - -

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Ja kanske?

11. Den du senast sov över hos - Stallet

12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Mina babes

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Ja

14. Vad väljer du, godis eller chips? Chips!

15. Pinsammaste minnet från skoltiden? - Det finns väl ganska många..

16. Hur uppvaktar man dig? - Hmm ingen aning faktiskt haha

17. Har du rykten efter dig? - Tror inte det?

18. Din absolut sämsta egenskap? - Vet ej

19. Din bästa egenskap? - Vet ej haha

20. En låt du är beroende av? - Finns många

21. Vad stod det i ditt senaste sms? - Lite privat faktiskt eller något som handlar om pengar, vill helst inte skriva det här

22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? - Alla mina friendzzz och en båååååt

23. Kan man vara vän med sitt ex? - Ja?

24. Har du kysst en kompis? -

25. Hur ofta dricker du alkohol? - Aldrig

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Jag gillar det inte alls. Tycker det är fullständigt onödigt.

27. Vad hatar du? - Svikare

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - Vet ej tror inte det

29. Vad handlade din senaste dröm om? - I don't remember.

30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - Det är privat & nej det är jag ej.

31. Hur lång är du? - 168 cm

32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Beck filmerna

33. De bästa svenska skådespelarna? - Joel Kinnaman, Mikael Persbrandt

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Harry potter

35. Ditt humör för tillfället? - Trött

36. En vacker person? - Mina vänner

37. Har du instagram? - Ja hoppryttaren_emma

38. Vem kramade du senast? - Mina vänner

39. Vem träffade du senast? - Lill

40. När slog du dig senast? - Jaduuu.

41. Någon du vill träffa? - Mina underbara vänner

42. När grät du senast? Varför? - Privat

43. Sminkar du dig varje dag? - Nej

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Pappa tror jag

45. Är du helsvensk? - Ja

47. En artist du inte gillar?  - En del...

48. En artist du gillar? - En del

49. Vad är det bästa som hänt dig? - Det finns mer än bara en sak.

50. Vad vill du bli när du blir äldre? - Liten, ne men jag vet inte

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards