Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 9 december 2015

Julfrågor

Av Emma Johansson - 9 december 2015 19:15

Blossa eller någon annan glögg
Jag dricker inte glögg.

Hackade eller hela nötter
Jag är allergisk mot nötter, så inget av det.

Grön eller vitmossa?
Båda

Riktig gran eller plast?

Riktig gran.

Lussekatter med eller utan saffran?
Med saffran så klart!

Lussekatter med eller utan russin?
Utan.

Julen vill jag läsa om:
I tidningar, i bloggar, i böcker, överallt! :)

Julgröten äter jag helst med:
Kanel, socker och mjölk

Köttbullar eller prinskorv?
Köttbullar

Julskinka med senap eller utan?
Med senap

Lussekatt eller pepparkaka?
Lussekatt

Sill eller lax?
Inget

Gravar din lax själv eller köper du?
Köper

Tomte eller ingen tomte?
Tomte


Brunkål eller rödbetssallad?
Rödbetssallad

När börjar du pynta ditt hem?
Några dagar innan jul

När klär du granen?
Dagen innan julafton

Vad är ett måste på ditt julbord?
Julskinka och köttbullar

Vad dricker du till julamten?
Julmust!

Gillar du att julpyssla?
Ja

Favorit julfilm?
Julkalenderna

Favorit julbok?
Astrid Lindgrens julsagor!

Julöl eller vin till julmaten?
Oftast blir det Julmust till maten!

Favoritpynt?
Hm.. Jag vet inte!

Favorit i Kalle Ankas jul?
Husvagnssemestern

Favorit julsång?
All i want for christmas

Favoritgodis?
Knäck utan mandel

Favoritjulrecept?
Vet ej kanske rocky roadsen som jag har bakat

Vill du ha julkort med brevbäraren eller i mailen?
Julkort på posten är de bästa!

Vill du ha hemmagjort julgodis eller köpt?
Både och!

Vilka färger har ni till jul?
Rött, grönt, guld, vitt och silver

Hur ser din julfrukost ut?
Risgrynsgröt med kanel och vörtbröd!

Vill du ha dopp i grytan eller inte på julbordet?
Har aldrig haft det
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Fredag 19 april 18:51


1. Umgås med familjen 2. Hålla på med mobilen 3. Umgås med släkten 4. Lyssna på musik 5. Fota 6. Ta promenader 7. Äta haha 8. Baka 9. Kolla youtube 10. Kolla på film    ...

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards