Hobby fotograf

Alla inlägg under mars 2019

Av Emma Johansson - 24 mars 2019 10:37

Lite saker jag vill ha (a) hehhe


 

Stigbyglar Bow Balance Sprenger

 

  Spooks mössa

 

  Equiline schabrak lila

 

  Rosa regntäcke (;

Det var allt jag kom på just nu ;)
// Emma Johansson ;d

Av Emma Johansson - 8 mars 2019 09:01

God morgon bloggen. Vaknade klockan halv åtta ca. 

Har nyss ätit frukost, blev 2 smörgåsar och 1 festis. Så det var gott. Aa idag så är det Fredag och klockan 11 står det promenad men vette fan om det blir någon då för det spöregnar ute .. Men vi får se hur vädret blir under dagen. Klockan 4 ska jag iallafall till affären för att handla lite Fredagsmys och hämta ut medicin, viktigt att jag får den nu, annars blir det kaos. Till middag idag blir det tacos, yeah. Men sen vet jag tyvärr inte vad kvällen har att erbjuda , kanske lite skipbo. Men ska ta och borsta tänderna nu och byta om, men vi hörs, ha det så bra, hej så länge!

Av Emma Johansson - 7 mars 2019 20:58

Idag har jag varit på Ikea med Angelica och Marika för Angelica skulle köpa lite saker till boendet och Marika hade planerat att följa med dit och sen så bästemmde jag och Maria i Tisdags att jag skulle följa med för att komma ut och ha något roligt att göra. Jag köpte en kökslampa iaf, det behövs annars blir det så mörkt för mig att sitta och måla. Vi åt lunch på Ikea också jag åt fläsksnitchel med pommes. Efter Ikea så tog jag det lungt en stund, sedan var jag ute på promenad med Katrin och till middag lagade jag kycklingwok. Spelade skippbo sen efter maten tre gånger och jag vann 1 gång. Men nu när klockan var 8 tog jag min kvällsmedicin och nu är klockan nio ungefär ska borsta tänderna när jag skrivit färdigt det här för att kunna ta sömnmedicinen kl 22. Så jag somnar gott. Imorgon är det Fredag det känns att det kommer bli en bra Fredag men man vet aldrig. Ska gå till Ica imorgon och Fredagshandla lite. Men nu ska jag borsta tänderna, så tjingeling.

God natt 

Av Emma Johansson - 2 mars 2019 11:00

Hej hej

Inatt har jag sovit bra fast har vaknat några gånger på natten men har sovit bra ändå förutom att jag vaknat, iaf på morgonen vaknade jag runt sju tiden men somnade om igen för ska ändå gå upp vid halv 8 eller kvart i som man gör här, men vaknade då igen vid kvart över 8, men tur va så gjorde det inget för det är helg och då har man lite sovmorgon. Frukosten bestod av 2 smörgåsar och 1 glas jos som alltid, men efter frukosten passade jag på att duscha för idag ska nämligen mina föräldrar komma hit och vi ska umgås lite, åka in till Nyköping centrum och kolla runt lite och äta lunch tillsammans. Så det ska bli trevligt, det är skönt att göra lite såna saker och inte stänga in sig på sitt rum eller nått på avdelningen för tankarna kommer då. Men ja nu är klockan snart halv 12 då ska dom komma men jag bloggar mer sen ikväll kanske eller så om jag får tid och skriver hur dagen varit.

Hare bra , puss hej

Av Emma Johansson - 2 mars 2019 10:55

Hej hej

Inatt har jag sovit bra fast har vaknat några gånger på natten men har sovit bra ändå förutom att jag vaknat, iaf på morgonen vaknade jag runt sju tiden men somnade om igen för ska ändå gå upp vid halv 8 eller kvart i som man gör här, men vaknade då igen vid kvart över 8, men tur va så gjorde det inget för det är helg och då har man lite sovmorgon. Frukosten bestod av 2 smörgåsar och 1 glas jos som alltid, men efter frukosten passade jag på att duscha för idag ska nämligen mina föräldrar komma hit och vi ska umgås lite, åka in till Nyköping centrum och kolla runt lite och äta lunch tillsammans. Så det ska bli trevligt, det är skönt att göra lite såna saker och inte stänga in sig på sitt rum eller nått på avdelningen för tankarna kommer då. Men ja nu är klockan snart halv 12 då ska dom komma men jag bloggar mer sen ikväll kanske eller så om jag får tid och skriver hur dagen varit.

Hare bra , puss hej

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards