Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 2 januari 2023

Lite om min jul&nyår

Av Emma Johansson - 2 januari 2023 15:28

Nu är det år 2023 och jag hoppas det året blir lika bra som 2022 fast bättre haha ;) Ne men jag tänkte bara skriva lite om min jul och nyår, jag var ju som sagt sjuk innan jul men som tur blev jag frisk till själva julen och den firades hemma hos min ena moster och ja det var trevligt, fick fakitkst allt som jag önskat mig okej några saker fick jag inte men fick ändå det jag önskade mig, det trodde jag inte men blev glad över allt jag fick verkligen. Dagen efter jul var vi hos min faster och det var trevligt det också. Men när jag kom hem därifrån blev jag sjuk var nog lite dålig hemma hos min faster också, men fick iallafall rätt så hög feber tråkigt :( så jag var sjuk vid nyår men det gjorde inte så mycket hade det rätt så mysigt hemma , åt trerätters och åt god middag , var faktiskt ute själv utanför porten vid tolvslaget :) men ja jag har haft det bra. nu börjar jag bli friskare så det är jätte skönt. Nästa vecka börjar jag jobba också det ska bli kul, längtar faktiskt till alla barn och personalen där:) 

Men nu ska jag fixa en sak med en personal så får höras sen, hej då så länge :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Fredag 19 april 18:51


1. Umgås med familjen 2. Hålla på med mobilen 3. Umgås med släkten 4. Lyssna på musik 5. Fota 6. Ta promenader 7. Äta haha 8. Baka 9. Kolla youtube 10. Kolla på film    ...

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards