Hobby fotograf

Alla inlägg den 30 maj 2023

:P

Av Emma Johansson - 30 maj 2023 09:30

1) Sätt din musik på blanda
2) Klicka på nästa-knappen efter varje fråga
3) Använd låttiteln som svar på frågan


1) Hur mår du idag?
I have a dream 

2) Kommer du komma långt i livet ?
Boys

3)Hur ser dina vänner dig ?
Du kan ge

4) Kommer du att gifta dig ?
Give me your love

5) Vad är ditt livs themesong ?
Jaja ding dong

6) Vad är ditt livs historia ?
The real slim shady

7) Vad är skolan för dig ?
Det innersta rummet

8) Hur kan du komma framåt i livet ?
You're the inspiration

9) Hur kommer imorgon vara ?
The final countdown

8) Vad är det bästa med dina vänner ?
Let's talk about a man

9) Vad finns i lager för nästa vecka ?
I'm fed up

10) Vilken låt beskriver dig bäst ?
Naken i min säng

11) Hur är det med ditt liv ?
Can't fight moonlight

12) Vilken låt ska spelas på din begravning ?
Solo

13) Hur ser världen på dig ?
La musica

14) Kommer du att ha ett lyckligt liv ?
I love you

15) Vad tycker dina vänner om dig ?
Om du bara vill

16) Har du en djup och mörk hemlighet ?
Sista andetaget

17) Brukar folk i hemlighet fantisera om dig ?
Olympia


18) Hur kan jag göra mig själv glad ?
Lai lai

19) Kommer jag någonsin ha barn ?
Beat it

20) Vilken låt beskriver den du är attraherad av ?
Du vinner över mig

21) Vad skulle du vilja säga till nästa generation ?
Winning ground

22) Hur kommer jag att bli igenkänd ?
Kan inte gå


23) Vad är min danssång ?
I love europe

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards