Hobby fotograf

Alla inlägg den 24 september 2023

Av Emma Johansson - 24 september 2023 18:02

10 FAVORITER
Dialekt
: Kanske norrländska , gillar inte göteborgska eller skånska men norrländska tror jag
Mat: Sushi
Låt: Rid mig som en dalahäst ;)
Film: Emma & Daniel
Tecknad figur: Bamse<3
Komiker: Vet ej vilka komiker som finns haha x)
Veckodag: fredag
Glassmak: Viol 
Soloartist: vet inte.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: chill
Tanke: Borde kolla pizzan i ugnen 
Kläder: tshirt trosor och leggings
Bakgrund: På datan på min kusin och på mobilen från Sveriges damer i fotbollen
Känsla: chill
Tid: 18.05

Bästa sak: Musik 
Irritationsobjekt: När nya personal inte kan mina rutiner och tider 

8 FÖRSTA
Bästa vän: Hmm vet ej 
Husdjur: -
Piercing: öronen
Förälskelse: hm minns inte
CD skiva: Någon hits for kidz 
Bil: ingen
Ord: vet inte 

7 SENASTE
Telefonsamtal: Pappa
Mat: Toast
Dryck: Sprite
Biltur: Igår när vi åkte hem från min kompis
Tv-program: Kollar inte så mycket på tv , men isåfall brukar jag kolla på tv program fast på datorn och är det väl Tullen i Sverige minns ej riktigt vad programmet heter
Spelad låt: Listen to your heart
Köpta klädesplagg: Målvaktshandskar

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
 nä
Brutit mot lagen: ao
Blivit arresterad: no
Badat naken: ao
Varit med på TV: No
Varit med i tidningen:  jaja

5 NEJ TACK
Skolämne: Typ alla 
Mat: konstig mat
Musik: Vet ej 
Dryck: Alkohol
Djur: Spindlar bland annat

5 SAKER
Du gör när du har tråkigt:
 Chillar vid datan 
Du gjorde igår kväll: Kollade film
Du kan höra just nu: musiken från min data 
Du inte kan leva utan: familjen

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
 dom vet nog
Du tycker om: Familjen 
Du inte gillar: elaka?

2 VAL
Coca Cola eller Fanta
: cola
Hund eller katt: hund

1 - ÖNSKAN
för mycket.

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards