Hobby fotograf

Alla inlägg den 4 juni 2023

Av Emma Johansson - 4 juni 2023 17:22

Jag har:

(x) snott den här listan från nån annan
( ) varit full
( ) fått sparken
( ) bott utomlands
( ) varit i knytnävsslagsmål
( ) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) tatuerad
( ) försökt köra ifrån polisen
( ) hånglat med massa främlingar
( ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) piercad
( ) legat med en medarbetare
( ) avfyrat ett vapen
(på tv X) sett någon dö
(x) flugit
( ) spytt i en bar
(x) ätit sushi
( ) åkt snowboard
(/) somnat i skolan eller på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
(x) rört en orm
( ) sovit under stjärnorna
( ) kört av vägen
( ) ifrågasatt mitt hjärta
( ) varit beroende av post-it lappar
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
(x) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt
( ) fyllt på olja i bilen
( ) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor
( ) varit förlovad
( ) hoppat från en bro
(x) stannat uppe hela natten
(x) inte duschat på en vecka
(/) legat på sjukhus
( ) brutit ett ben
(x) skrattat så mycket att jag grät
( ) fuskat på ett prov
(x) haft en Britney Spears-skiva
( ) dansat på ett bord
( ) kört för fort
(x) varit alldeles för snäll
( ) fjällvandrat
(x) badat naken

Herregud, jag har tråkigt :D

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards