Hobby fotograf

Alla inlägg den 12 juni 2023

Av Emma Johansson - 12 juni 2023 19:45

Tre saker som skrämmer mig:
- döden
- cancer
- krig

Tre personer som får mig att skratta:
- Familjen
- Roliga tv program/videosar
- Vänner

Tre saker jag älskar:
- Sushi
- Fotboll
- Sötsaker tyvärr

Tre saker jag hatar:
- KRIG
- Lögner
- Ormar

Tre saker jag inte förstår:
- Hur en del människor kan vara så onda och grymma
- Snobbar som tror att dom är något
- Varför man känner sig så olycklig hela tiden

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
- Pennor
- Mina datorer
- Papper

Tre saker jag gör just nu:
- Pratar i telefon
- Lyssnar på musik
- Glor på datorn

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Träffa hammarbys damlag
- Uppfinna en super medicin för cancer
- Vinna 1000kr på en triss

Tre saker jag kan göra:
- Grubbla för mycket
- Sova(;
- Sjunga falskt, haha

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- Kloka människor
- Bra musik:)
- Dig själv

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Engelska, alltså flytande engelska
- Mer eller vad man ska säga mer om fotboll
- ?

Tre favoriträtter:
- Tacos
- Mammas kycklingsallad
- Sushi

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards