Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 27 juni 2023

Jätte intressant

Av Emma Johansson - 27 juni 2023 13:44

Är du kör just nu? Nää
Har du någon kille just nu? - nee
Har du dumpat någon? - No
Har någon dumpat dig? - Ja.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? Nä lol
Vem kysste du senast? - 
Vem kramade du senast? - Mamma 
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - ÄHH...? NEJ!


FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - 4. 
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Nej men dom bor ihop jag har flyttat hemifrån så 
Trivs hemma? - Jodå
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Haha ja till mormor&morfar när man var liten :D
Har skrikit och slagit din mamma? - Ja...
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Nej
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Mm
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - JAADDÅÅ <3

 
VÄNNER:

Du har vänner? - Ja? 
Du brukar vara med? - mina kömpisar?
Vem/vilka var du med sist? - En kompis, vet ej om den vill att jag ska skriva namnet så:)
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - aa <3
Är det okej att ha kill-kompisar?- Klart
Har du pussat någon av dina kompisar? - Nej
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - nej !!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Tror inte de


FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - neejj
Putar med läpparna på kort? - Haha ne
Tar kort på dina bröst? -EHH nej 
Använder foundation på läpparna? - näj
Super dej packad varje helg? - Gör det på vardagarna också ;)
Du har kysst en tjej? - 
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrsyr? - Nej 
Ditt hår e knallblont? - nope 


ALKOHOL:

Har druckit alkohol? -  Smakat lite bara
När drack du alkohol senast? - Länge sen
Vad var det för sorts alkohol? - Typ cider
Brukar du dricka alkohol? - NÄÄÄ
Har du druckit öl? - Nej
Tycker du om öl? - Nej
Har du varit full? - jadå alltid skojjaa.


KRIMINELLT:

Ange tre saker du snott? -Pennor, typ några små godisar och skrivblock 
Är det okej att vara kriminell? -närå
Vill du bli kriminell? - Nej
Varför gör du sånt här? - för ja hade tråkigt + de e kul att göra serriössa svar LOL 
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Absolut 
Har du suttit i fängelset? -Nä
Vill du hamna i fängelset? - de vill väll ingen halåå?


DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Jo
När grät du senast? - Minns ej 
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - nä
Du har slagit ner någon? - Nja
Du har skadat någon med flit? - Näe
Har du någonsin viljat döda någon? - , asså typ ne
Vem bråkade du senast med? - Vet ej 


ÖVRIGT:

Motto? - jag äger
Film? - Gillar många
Lyssnade senast på? - Himlen runt hörnet
Var det här kul? - nej de sög.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Fredag 19 april 18:51


1. Umgås med familjen 2. Hålla på med mobilen 3. Umgås med släkten 4. Lyssna på musik 5. Fota 6. Ta promenader 7. Äta haha 8. Baka 9. Kolla youtube 10. Kolla på film    ...

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards